23. velj 2012.

Oću i ja u skupštinu x3

Oću i ja u skupštinu x3
Po treći jubilarni put kandidujem se za kongres eBiH.Zašto,valjda zato da pređem i tu fazu igre ( nikako mi ne uspjeva),mada mi se i ovo sa kandidaturom sve više sviđa.

Zašto glasati za mene?

 Dvije godine pet mjeseci 23 dana 18 sati 56 minuta i 34 sekunde eŽivota u kojem sam uspjeo obezbjediti koliku toliku efinancijsku nezavisnost kroz Q3 hljebare i Q4 tvornicu oružija te nešto raw firmi to bi bio moj imovinski karton.U tom periodu u eBiH doveo preko 50 ebeba i za sada uspjeo zaraditi jednu i pol medalju za to
I riješio sam Platoovu misiju

Posvećeni

državljanin eBiH od svog erođenja pa do sada,osim jednog kratkog izleta od dvadestak dana kao državljanin eHrvatske.Za eBiH prilike sam prosiječan novinar prosiječan vojnik i eto nekakav sam svoj poduzetnik. Učestvovao u svim važnijim bitkama naše edomovine u zadnje dvije godine pet mjeseci 23 dana 18 sati 56 minuta i 34 sekunde od Bugarske preko Srbije do Crne Gore i Makedonije.
Pošteno i do kraja.

Nemam multije(nek im je slava i hvala),dakle ne bi me trebali banovat do kraja kongresnog mandata koji namjeravam odraditi ozbiljno pošteno i do kraja.Bez neozbiljnih zakona i bez mita i korupcije.Radit ću za bolju eBiH onoliko koliko se to iz kongresa može.

Glasove bih rado kupio ali na žalost trenutno sam u novčanoj stisci(pokupio mi Plato sve golde) te nisam u mogućnosti.Ipak, nakon pobjede na izborima i od prvog kongresmenskog paušala pravim feštu sa Q6 ićem i pićem.

 Kandidovao sam se ispred eBosnjackog Nacionalnog Pokreta u regiji Brčko distrikt kao oficijelno neoficijalni kandidat.

Toliko od mene pa ako nemate ništa protiv na izborima glasajte za mene a nemojte glasati za druge.Inače vas sledeći mjesec očekuje još jedan članak PP-e (političke propagande) .

Nema komentara: