24. tra 2012.

Kongresni izbori 25.April 2012.Godine

Na redu su konresni izbori u eBiH za mjesec April.Odlučio sam se kandidovati po četvrti put,drugi put u regiji eBrčko distrikt.Nakon jednog odrađenog mandata u kongresu mislio sam da se neću nikada više kandidovati ali nakon male pauze odlučio sam ponovo probati.Zašto kandidatura ?

 Pošto sam ovaj članak naveo za prezentaciju i na kongresnim izborima evo je.
Prezentacija


Mada sam i prvi put mandat odradio korektno pošteno glasao za sve zakone koji su dobri za eBiH bez obzira od koga dolazili.Nisam bio tek "glasačka mašina" koja glasa po direktivi i na pogrešne zakone te sam  uspjeovao ubjediti i epoziciju da promjeni mišljenje u bitnom zakonu za eBiH kao recimo u zakonu o NE za Crnu Goru gdje smo mogli fulati te ostati bez NE bonusa dok nas crnogorci napadaju.

Dakle iako je mandat odrađen korektno nisam u potpunosti zadovoljan.
Jedini put kada se za tog mandata nešto "radilo" na chatu ja nisam bio prisutan.bilo je do mene,nisam znao kako  uči na kanal kongresa :) ,dok sam skontao i došao na kanal "posao" je bio gotov.
Imao sam namjeru u novinama davati redovne izvještaje o tome šta se i kako radi.na žalost nisam to uradio jednim dijelom i zbog ekongresnog neiskustva.

 eNarode



Ovaj put namjeravam upravo to uraditi,upoznati enarod BiH sa radom kongresa u što više detalja preko redovnog izvještavanja putem novina.
Kažu da je se u martovskom sazivu kongresa dosta stvari promijenilo u radu kongresa.Pa enarode upoznajmo se sa tim.
Što se tiče mene ne morate dolaziti ni po kakve instrukcije prije glasanja.
Jednostavno izađite na izbore i glasajte za mene.

Kandidovao sam se u regiji Brčko distrikt BiH ispred stranke eBosnjacki Nacionalni Pokret.


Hvala na glasovima.

 eNarode



Za one koji se još nisu registrovali ,dođite na eRepublik da možete glasati.

Nema komentara: